SARAACe

Gris Dino

Kategori: Allmänt

Kom just hem efter ha varit på promenad med Carro och Diva. Så kul att Dino har fått sig en bästa hundkompis. Dom springer och busar hela tiden och hämtar pinnar som dom sen kampar tillsammans med eller bara springer och håller i munnen sida vid sida. Helt söta! Var iallafall ute på Sandlaberget (?) och gick någon timme.

Nu när vi kom hem så tog jag med mig Dino till duschen och plågade han där. Gick ändå bättre än väntat. Svårigheten är att få in han men när han väl var där så stod han snällt medan jag schamponerade han. Har fått ett schampo utskrivet av vetrinären mot hans klåda och skulle egentligen duscha han tre gånger förra vecken och efter det två gånger/vecka i tre veckors tid. Men har som sagt dragit ut på det. Vill bara få bort den här dumma klådan på han så han slipper den skiten.

Efter jag hade plågat färdigt han i duschen så tog jag med mig en liten fikabit som jag hade tänkt mumsa till filmen jag började se igår. Men när jag kollade bort en sekund så hade lilla grisen hunnit smälla i sig den! Nåja, han verkar då nöjd för nu ligger han och snarkar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: