SARAACe

Rubrik

Kategori: Allmänt

Grisen ligger och sover medan jag försöker hålla mig vaken och väntar på ett samtal från nå fylleskallar jag ska hämta.

Ikväll har jag och grisen bara legat och sett film och ätit flåd. Skönt det med. Fast nu vill jag sooova. Jag som nästan har lyckas vända dygnet som jag vill ha det, men näää då ska jag tvingas vara chaffis och vara uppe länge istället. Det enda posetiva är att jag har mammas bil då hon är i stockholm över helgen. Då kan jag sladda hur mycket jag vill :))))))) Annat är de med toyotan som jag lånat av pappa litegrann nu när min egen pärla vägrar starta, då försöker jag gasa som en tok i varje korsning och hoppas att jag får sladd även fast jag vet att bilen är framhjulsdriven.

Blev ett frukansvärt luddigt inlägg nu, men det gör inget. För jag är trööööött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: