SARAACe

5/12-12

Kategori: Allmänt

Vaknade imorse av att Dino spydde i min säng två gånger. Tur man inte blir äcklad så lätt, dock lukade det inte gott alls. När jag redan var vaken så var de bara gå och käka frukost och sen ut på promenad med lillen. Snöande ganska mycket så det var mycket jobbigare och kallare att gå idag än igår då de var -22 ute. Till sist kom vi hem iallafall och då for jag iväg till stan för ett möte som tog 15 minuter. Var till vetrinären också och köpte att foder som Dino ska äta i 8 veckor framöver för att kolla om det är foder han är allergiskt mot. Dyrt som ett as var det, tur han är värd det bästa.
 
Sen så har Dino fått träna på att stänga skåp/luckor och också lekt med schäfrarna ett tag medan jag har städat huset. Dom lyckades sätta sönder ett bensnöre på Dinos täcke som jag måste till farmor för att sy tillbaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: