SARAACe

Staden

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem efter att ha varit en liten sväng i stan med mamsen. Fick med mig en massa saker hem utan att det kostade ett ruttet öre för mig! Dock bara tråkigt nödvändiga saker som diskborstar, tvål, shampo & balsam. Men också en chokladkalender, chips och en del käk. Plockade bland annat en sallad på ica som jag tänkte äta sen men för en gångs skull är jag inte hungrig, jag brukar alltid vara det annars. Men om jag sitter här i typ 5 minuter till så har jag väl hunnit bli hungrig till dess eller så kommer jag vara så uttråkad att jag går och äter. Förresten så var det typ bara par på ica som skulle köpa nå godsaker att ha när dom myser in sig tillsammans farmför en film (antar jag) medan jag gick där med mamma. Kände mig lite forever alone och började längta hem till min gris som var hemma.
 
Är iallafall fett trött så ska försöka göra en tidig kväll om det går.
Fick förresten världens lyckolus igår när jag och Dino skulle sova. Han låg med huvudet på min arm och riktigt mös in sig samtigt som han slickade mig på halsen. Var så mysigt! Känns seriöst som att jag är nykär när Dino är nära! Blir helt glad och pirrig, haha.
 
Mannen i mitt liv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: