SARAACe

12/12-12

Kategori: Allmänt

Tjaaaaah bloggen!

Hade ett möte i stan idag som tog en kvart ungefär. Så när de var klart for jag till mami på hennes jobb och hämtade ett par skor som hon hade köpt åt mig, nu äntligen har jag ett par ordentliga kängor. Sen tog jag och Dino en promenad till Carro och hämtade en windows 7 skiva så jag kanske kan formatera om min dator någon gång. Dock kommer de säkert inte funka med den skivan då vi har olika märken på våra datorer, men man kan alltid hoppas.
 
Imorn far ett gäng till Dundret och blir där några dagar. Kändes som surt att jag inte kunde följa även fast Kim sa att hans mamma och syster kunde ta hand om Dino under tiden. Men vi ska till vetrinären imorn och sen har jag också nå tider att passa på fredag. Och så går Dino ändå på diet så blir svårt att lämna bort han då jag inte kan ha koll på exakt vad han äter då han inte får äta en smula av någonting annat än sitt foder just nu. Men förhoppningsvis kommer väl fler chanser att fara bort någonstans.
 
Imorn ska vi som sagt till vetrinären och kolla hur hans öron har blivit. Efter det så tänkte vi fara till djurmagazinet och prova några overaller på han då han fryser nå så förfärligt ibland. Skor ska vi ockspå kolla på. Försökte mig på att sy egna igår men det sket sig totalt då jag är helt värdelös på att sy så maskinen bara tjorvade för mig hela tiden. Tillsist blev jag så jäkla förbannad att jag gav upp. Han kommer dock se ut som värsta tönten med skor på sig, haha.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: