SARAACe

3/12-12

Kategori: Allmänt

Idag for jag och Dino till sandlaberget och gick en promenad där. Var så stolt och nöjd över han när han höll sig bara någon meter framför mig nästan hela tiden. Annars så springer han ganska långt fram, kommer tillbaka, springer fram och kommer tillbaka. Så var skönt att han var så nära så slipper jag ropa på han hela tiden.
 
Fick kaffebesök av Robin och Crille för en stund sen och så har jag hunnit vara ute på en liten kvällspromenad efter det. Gick till farmor och farfar en liten sväng och sen också till Carro så hundarna fick busa en liten stund. Kände mig som världens tönt när jag och Dino gick också, hade nämligen satt på han täcket så han skulle slippa frysa. Kändes som att folket vi mötte stirrade och tyckte jag var konstig som hade kläder på min hund.
 
Imorn är planerna att fara till stan och kolla på lite julklappar. Dock ska jag köpa ett svindyrt foder till Dino också för att kolla om det är foderallergi som orsaker hans klåda så då kommer jag väl inte ha några pengar kvar efter det.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: