SARAACe

vetrinär

Kategori: Allmänt

Hade ställt tre larm imorse så jag inte skulle komma försent till vetrinären där vi hade en tid kl. 8.00 imorse. Dino fick nå lugnande så hon kunde kolla han i öronen ordentligt och också skrapa nå hud av han. Medan dom gjorde det så slog jag mig ner i väntrummet och drack en äcklig kaffe. När han sen hade vaknat upp så var han helt groggy och kunde knappt stå. Men var andå lika glad åt dom andra hundarna som var där.
 
När vi var klar hos vetrinären så for jag och dumpade av Dino hemma så han skulle få vila medan jag for på apoteket och hämtade ut nå mer örondroppar som vi fick utskrivna. Och sen på ica och köpte nå käk.
 
Nu ligger Dino och snarkar i sängen som jag lyfte upp han i då han fortfarande är trött och orkade inte hoppa upp själv. Han skulle tydligen vara trött hela dagen så blir ingen promenad för oss idag.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: