SARAACe

10/12-12

Kategori: Allmänt

Jag och Dino har varit och plumsat i djupsnö en timme idag, tydligen så tyckte lillen de var väldigt jobbigt för han har sovit ända sen vi kom hem. Jag tänkte gå ner och kolla vad de finns att göra för mat.

Fick en inbjudan till att fara till Dundret på Torsdag med nå coola people. Men blir som svårt när jag har Dino. Har så svårt att fråga någon om hundvakt också då de känns som att jag inte kan lita på någon när de gäller mina djur. Jag vill ha koll på vad de blir för träning och motion isåfall. Känner mig som värsta mamman, kanske dags att klippa navelsträngen till grisen.

Så om det finns någon pålitlig person där ute som gärna tar en promenad på ett par timmar/dag och har koll på aktiveringsövningar och ger grisen en välda massa kärlek tveka inte att höra av er.... Haha, blev ju en kontaktannons de där. Nåja, de funkar väl de också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: