SARAACe

Mjau

Kategori: Allmänt

Hahah.
Gick ut i en boda på gården och medan jag höll på och rota där inne så stod Dino i dörröppningen och väntade. Fanns inge lyse där inne så hade bara en ficklampa med mig. När jag höll på att sparka i nå saker så ser jag nå svart som bara kastar sig upp och springer rakt mot Dino för att ta sig ut genom dörren. Tänkte först att de var en jätteråtta men det var bara en kissemjau. När Dino ser att ett svart monster är på väg mot han så börjar han skrika, de lät typ iiiiiiiiiiih! Helt sinnes så rädd han blev. Hahaha, söthund.

Sen när vi gick in så märkte jag att det blev fotspår efter han som luktade AS. Då hade han typ råkat springa i nå bajs någonstans så då var de bara att kasta in stackarn i duschen och tvätta tassarna.
 
.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: