SARAACe

Heeej bloggäään!

Kategori: Allmänt

Blev så frukterligt sugen på att blogga, vet inte alls var de kom ifrån men.

Har suttit och kollat igenom den här bloggen många gången och tänkt ta bort den lika många gånger för de finns så sjukt mycket pinsamma bilder och texter här. Men så mycket minnen också, flera som jag glömt bort och/eller förträngt men varje gång jag läser min gamla blogg sitter jag och skrattar för mig själv och kommer ihåg hur kul jag faktiskt hade.

Just nu så sitter jag i sängen och skriver medan Dino ligger på golvet med ett tuggben. Han fes nyss också, luktade inte alls gott. Helt sjukt vad gaser han får av sina nya mediciner mot klådan. Men han är helt underbar iallafall. Så kul varje gång jag är ute med honom, ser så stora framsteg i våran träning hela tiden. När han kom till mig för två månader sen så var han en mycket stressad och understimulerad hund. Stressen har vi jobbat med en del och det har blivit mycket bättre. Lydnadsträningen jobbar vi också med varje dag och de blir större och större framsteg.

Nog skrivet om det nu.
Har världens problem nu, vet inte om jag ska äta eller inte. Satt och smällde i mig en godispåse för en stund sen som jag fortfarande är mätt av. Men ändå vill jag som äta inte för att jag är hungrig utan för att jag vill ha någonting att tugga på och orkar inte vänta till sen. Jobbigt alltså.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: