SARAACe

28/11-12

Kategori: Allmänt

Steg upp före 11 någon gång idag och gav lilla GrisDino mat sen tog vi en promenad. Kl.13.00 hade jag ett möte på acusticum så direkt efter promenaden var det bara packa in Dino i bilen och fara iväg. Han fick sitta och vänta i bilen då mötet ändå bara tog en halvtimme. Jag kan inte heller låsa bilden nu då låset typ frysit igen så den mördande kamphunden hugger alla som försöker ta sig in så min pärla inte bli stulen.
Sen for vi till stan för jag skulle sälja nå smycken som jag har kvar sen UF-företaget. Vill bara bli av med skiten så fort som möjligt då jag själv knappt använder smycken alls. Så då stod vi i stan och väntade typ 20min på tjejen som skulle komma och köpa, kallt var det men de gick. När hon hade hämtat så gick vi en liten sväng på gågatan också så han skulle få lite socialträning, vi är ju mest i skogen och busar annars så då är de bra att fara in till stan ibland där han får vara omkring massa folk.
Och nu har jag just ätit frukost/lunch/middag och grisen ligger och snarkar bredvid mig, helt slut efter att ha fått följa med idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: