SARAACe

fredag

Kategori: Allmänt

Okej, gårdagen.. Först skola och där hittade jag också mina nycklar. Carro kom också till skolan och var med på dom två sista lektionerna med mig.
Gick upp till Tullnäs senare och då följde Carro och Linnea också med. Vet egentligen inte vad jag skulle göra där. Tvättade iaf bort sminket och tog på mig en mössa, haha.
Sen gick vi ner till Linnea där vi gjorde tacos. När vi hade ätit klart och Danne hade åkt på en liten disktjäns gick vi först till Ica där vi köpte efterrätt och senare till stallet där vi nattade Linneas hästar. Tog också massa söta kort på min lilla sötnos. Men har inte kamerasladden här så dom får ni se någon annan dag :)
När vi var klara gick vi hem till Linnea igen för att äta efterrätt och se let's dance. Jag som egentligen inte är speciellt insatt i let's dance utan egentligen tycker det är riktigt tråkigt blev ändå glad när det var Magnus som vann!
Sen tvingade jag Tommy och lina att gå ut så vi kunde prata lite med dom ett tag :)
For sedan hem och slocknade direkt jag la mig på kudden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: