SARAACe

090330

Kategori: Allmänt

Hej bloggen.

Jag är så sjukt dåligt på att uppdatera. Försov mig i alla fall imorse. Måste ha råkat stänga av larmet i sömnen. Jag vaknade 9.30 i stället för 7.10 när jag kom till skolan så hade jag missat hela matten och halva engelskan. Men det gjorde inte så mycket med tanke på att jag har blivit jätte duktig på att komma i tid och vara på lektionerna, så någongång måste man få göra bort sig lite med tiderna också.

Hade egentligen bara en och en halv lektion idag. Den halva engelska lektionen och slöjd. Vi hade so också men på den satt jag bara i uppis för att vi hade vikarie och varken jag eller Danne hade gjort klart våra arbeten om länderna vi skulle göra därför kunde vi inte börja med att gämföra de två länderna heller.

Men jag gjode faktiskt ett riktigt fin misslyckad slips på slöjden idag. Den var rosa och fin men problmet var att den var alldeles för kort. När Malin gjorde en slipsknut så blev själva slipsen ungefär 20cm lång. Alltså misslyckat. Men jag skyller på sytanten som sa att jag skulle göra den så lång kort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: