SARAACe

sry bloggen

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!

Har varit sjukt dåligt på att uppdatera. Men jag ska skärpa mig.
Igår så var det nationella i engelska. Skulle skriva ett uppsats på 80 min
och enligt mig är det för lite tid då jag behöver ungeför en timme på
mig att tänka ut vad jag ska skriva. Men jag fick ihop nå ord iaf, får hoppas att det duger.
Just ja, vi skulle också kolla hur många man rymdes på en liten toa vi klämde
in oss 14 st och då var det några stycken som fick ligga på alla också,
men vi hade rymts ännu fler om inte en lärare kom och tvingade ut oss därifrån.
Suck, dom ska alltid förstöra det roliga ;D
For ut och åkte lite bil sen på kvällen med DG, Krull och Malin.
For lite överallt och leta isbanor och det slutade i Luleå med
pyspunka på ett däck men vi tog oss hem iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: