SARAACe

parfym i ögat

Kategori: Allmänt

Dagen började med att jag fick stressa som fan för Kekke, Malin och DG skulle komma och plocka upp mig. Mitt i stressen så råkade jag spruta parfym rakt i ögat på mig och då kladdades mascaran ut också som jag nyss hade tagit på mig. Hann bara ta bort det värsta kladdet men hann inte tvätta ögat med vatten där jag hade sprutat parfymen för dom stog ute och väntade på mig. Så där satt jag i bilen och kunnde knappt se, men som tur var gick det över efter knappt en timme (!!)
Blev en bilfärd till Luleå där vi hämtade upp Sandra och skulle egentligen lämna av Kekke också men det blev ändå så att han föjlde med tillbaka.
Senare blev det lite festligeheter hos Bobbin. Eller iaf för mig, Kekke, Krull och Bobbin.
DG, Malin och Sandra åkte iväg och köde bil direkt dom kom dit.
Men nu orkar jag inte skriva nå mer för jag är så sjukt trött. Lägger in lite bilder imorn. senare idag menar jag, När jag har vaknat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: