SARAACe

kyckling och makaroner.

Kategori: Allmänt

Dennis kom hit vid 4 tiden på dagen så jag gjorde mig klar och sen gick vi till Tommy. Och när vi gick dit så såg vi en älg på ängen bara en bit nedanför där jag bor, jag blev då tvungen att ringa till både Tommy och Danne för att säga att vi såg en älg. Även fast jag är norrlänning är det fortfarande facinerande när man ser en älg.
Hos tommy så gjorde vi mat, kyckling och makaroner fick det bli. Det tog nästan en timme för vattnet att börja koka för makaronerna för plattan som vi använde var typ trasig men när vi sedan kom på den brillianta idén att byta platta så började det tillslut koka.
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Kycklingen blev föressten helt perfekt! Vi gick ockå över med en liten matlåda till Linnea och Danne som egentligen också skulle äta där men då maten aldrig blev klar så var dom tvungen gå hem för dom skulle få Eddie. '
Vi gick också till statoil och köpte lite godis och en dricka som vi kunde ha medans vi såg tv. Men jag och Lina typ somnade båda två.
Och nu är jag då hemma. 
Föressten så glömde jag min kamera hos Tommy, så klumpigt av mig. Måste springa förbi och hämta den imorn då. Så bilder kommer imorn då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: