SARAACe

kvällen

Kategori: Allmänt

For in till stan ett tag vid 2 tiden någon gång idag med Linnea. Hittade två stycken linnen och ett halsband på Gina och ett armband från Ur&penn.
Sen så for vi hem till Norrfjärden och fixade oss hos Linnea medans vi halvdansade till någon bra musik ;p Ett tag senare ringde Carro och vi for till henne för att sen bege oss till Böle där vi var hos Lollo med några andra. 
Hos Lollo bjöds det på mat och vi spelade spel och hade riktigt trevligt.
Vid elva tiden så for vi hem till Norrfjärden igen och senare till Tommy.
Och för en stund sen kom jag precis hem och är riktigt trött så jag ska gå och lägga mig alldeles strax. Tog inte så mycket bilder från kvällen men jag ska ta och flörta till mig lite bilder från Carro senare hade jag tänkt. Bilder på mina inköp kommer imorn också.
Nattinatti.


S,L,C

Kommentarer

  • Carro, säger:

    Åhnej, fan va ful ja är!!!

    2009-03-03 | 22:04:59

Kommentera inlägget här: