SARAACe

kvällen

Kategori: Allmänt

Hej bloggen.

Jag kom precis hem, fick skjus hem av DG =)
Nåja kvällen började med att jag for till Linnea och färgade hennes hår. Svart blev det och jag var så noga att jag blir riktigt fårvånad om fortfarande är brunt någonstanns.
När vi var sminkade och klara så gick vi sen till Tommy.
Tommy och Lina gjorde hål i läppen på Dennis också ;p Det blev faktiskt bra. Om man bortser från att Lina gjorde hålet 5mm snett först. Men när Tommy sedan tog över blev det rakt.
Sen så satt vi mest och svamla och pratade gamla tider och berättade lite smått pinsamma historier om varandra.
Vid 1 nångon gång kom Kekke, DG och Malin också. Malin den stackarn hade druckigt lite för mycket och mådde kanske inte sådär jätte bra. Men söt var hon då kan jag säga. Sen så fick jag som sagt skjuts hem av DG när han ändå skulle skjutsa hem Tommy, Lina och Malin.


Hålet klart. Och en nöjd Denka


Tommy och Lina


Kekke, men det ser ut som Frekko ;p


En dragen men söt Malin =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: