SARAACe

en hel dag med fantastiska, supersöta Sanna.

Kategori: Allmänt

(Sanna kom på rubriken)
Kom nyss hem från stan. Köpte ingenting (!!!) helt otroligt.
Eller jag köpte en milkshake och den var riktigt god!
Lägger in lite bilder imorn då jag inte har sladden med mig nu.
Måste nog ta en liten promenad ikv för att bli av med milkshaken.
Hehe, nä, inte därför. Men det skulle vara skönt att gå ut och
gå en stund för att bli av med all överskotts energi.
Ska bara försöka få med mig Sanna också ;)
Just ja, Krull och Dg ringde och väckte mig inatt också.
Jag dissade dom 3 första samtalen men när dom ändå
fortsatte ringa så kände jag mig tvungen att svara.
Då var dom på väg hit. Men eftersom vi låg
och sov så hade vi ingen ork att stiga upp :(
Nåja, nu ska vi se film och käka lite naturgodis :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: