SARAACe

Café Humlan.. gone.

Kategori: Allmänt

Kom precis hem efter att ha varit ut och åkt lite med Malin och DG.
For till Öjebyn för att kolla på Bastis nerbrunna hus också.
Stackarna lilla Basti och Cafe Humlan
(och mig, Nu kommer jag aldrig på min negerboll som han lovade mig för 2 år sen.)
Det är verkligen bara grunden som är kvar och knappt det.
Sen for vi vidare till stan och bara körde runt ett tag.

Och nu ska jag ta och sova. Går bara till 11 imorn också.
Nice. Fast då måste jag hem och göra klart nån av mina
100 uppgifter som jag har, suck. Aldrig kan man få slippa.
städa borde jag också göra, eftersom jag skuter upp det varje gång.
Jag säger att jag ska göra det, men de händer aldrig.
Jag trivs helt enkelt inte när allt är på sin plats.
Jag hittar aldrig mina saker då. Det ska vara stökigt och hemtrevligt!


Malins misslyckade försök att elda hårspray.
Ist fblåste det rätt i ögonen på mig.
Och nej.. vi var inte pyromanerna.

Kommentarer

  • Malin ;D säger:

    HAHAH var vi inte pyromanerna ? ;) who knows ? :P

    skojja ! :) jag misslyckades faktiskt inte hela tiden :O haha ! =) <3

    2009-03-17 | 11:34:52

Kommentera inlägget här: