SARAACe

BUS är bra

Kategori: Allmänt

Nu har jag en haeder iaf. Säga vad ni vill om den men det såg så tomt ut utan.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Det blir nog också bara en film dag tror jag.
Jag skulle egentligen behöva städa och plugga också,
men dagen är lång och vi får se vad som händer.
Föressten så blev jag inte morotsfärgad när jag smörjde
in mig men BUS utan det blev faktiskt ganska bra.
Självklart inte lika bra som en riktigt bränna, men den duger då.
Fast mina händer är nog tre nyanser brunare än resten av
kroppen eftersom dom fick de mesta av krämen.
Hehe, men de är ju också dom man tvättar mesta så
forhoppningsvis så far de bort
fort där så om blir samma brunfärg som resten av kroppen.

Nu ska jag ta mig en macka tror jag då magen kurrar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: