SARAACe

apelsinjuice och kuddmackor vill jag ha

Kategori: Allmänt

Jag är så sugen på apelsin juice! Det är så gott. Och det ska vara med fruktkött i!
Fick också ett sug av mina favorit hårdbröd sk. "kuddmackorna"
observera att det inte ska vara vara någonting på den,
inge smör, ost eller skinka eller någonting.
Bara kuddmackan, det är då den är som godast.
Visst har vi sånna mackor här men dom är inge goda i det här huset
dom är godare hos mamma och varför har jag verkligen ingen aning om.
Eftersom dom köps på samma affär och
ingen av mackorna är gamla då det hela tiden köps
nya då just dom mackorna verkligen går åt i båda hushållen.
Så det kan inte vara för att mackorna är gammla som dom är äckligare här.
Det förblir ett mysterium varför dom är godare hos mamma.
Nej, jag är inte full bara för att jag skriver om kuddmackorna.


dissa godiset det är juicen jag vill ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: