SARAACe

mat och barnaskrik

Kategori: Allmänt

Linnea kom förbi strax efter hon hade ringt och väckt mig, vi tog oss en latte innan vi gick till Toppen för att äta litegrann. Först så var det lite folk och var lungt och skönt, men det varade inge länge innan det började stömma in folk med massa barn. Alla var i sällskap och barnen sprang omkring och skrek och levde rövare. Det blev inte heller bättre av att allihop satte sig bakom oss. Om det är något jag verkligen inte tycker om så är det massor med barn som inte kan hålla sig lugna utan springer omkring och skriker hela tiden. Tillslut så fick vi våran mat som vi hade beställt, det fick bli skinkpasta för oss båda. Dock så snålade dom med maten och det var inte alls lika gott som det har varit förut. Men mätta blev vi ändå.





När vi äntligen fick slippa skriket så gick vi och solade. När vi kom dit så hade dock ena solariets lampa i taket gått sönder så där ville ingen av oss sola, i stället så fick vi vänta på varandra. Linnea fick den stora äran att sola först medans jag satte mig ner i soffan och försökte slösa upp lite gratis sms, Carro blev mitt offer. När Linnea hade solat klart sina 15 minuter så var det min tur. Det är så häligt att ligga där i värmen i solariet att man håller på att somna varje gång och det känns inte alls som att man ligger där i 15 minuter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: