SARAACe

money, money..

Kategori: Allmänt

Vet inte riktigt på vad jag ska lägga mina pengar egentligen. Jag vill ha allt möjligt! En ny kamera, ny dator, en loksele till Busen, en ny snowboard. Och jag vet inte riktigt vad som är mest nödvändigt. Men det lutar mest åt en ny bräda. För det finns inget roligare än att åka bräda i Hemavan. Jag skulle lätt kunna flytta dit upp varje vinter för att bara få åka bräda hela tiden. Fast ändå vill jag ha en loksele till Busen så jag kan börja köra han med flakvagnen som jag har. Det skulle vara hur mysigt som hellst att fara ut en sommarkväll genom byn. En kamera vill jag också ha så man kan ta lite kort när man åker bräda i Hemavan eller när man är ute och kör Busen med lokselen. Dator är inte speciellt nödvändigt egentligen, det var mest för att jag såg Linneas nya dator som jag blev avensjuk på och vill därför ha en ny, fast min fungerar helt okej ett tag till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: