SARAACe

stan

Kategori: Allmänt

For till stan med Linnea. Jag hittade mig ett par ljusa jeans från Gina. Har aldrig haft en par ljusa jeans förut så jag är nöjd. Vi gick och åt på Big Boy också för att jag kände mig sugen på en flottig hamburgare med smältost och så fick det bli.
For till Linnea senare också och såg melodifestivalen och jag kan inte annat än säga att det var kasst! Vars är Christian Luuk och Björn Gustavsson? Båda dom är ju så sjukt bra. Och vilka dåliga låtar som var med inte en enda som var någolunda bra... och hur fan kunde Caroline af Uggla gå vidare.
Jaja, Det fick bli en tidigt kväll för att vi inte tog oss någonstanns för att festa och stackars Linnea var så trött för att hon går upp sex vaje dag med Eddie för att ta han till dagis. Så nu ska jag lägga mig och sova, plus stänga av mobilen så ingen ringer och väcker mig imorgon.


Vi blev tvungen att unna oss varsin liten chokladbit också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: