SARAACe

Gojane

Kategori: Vill ha

Jag har suttit nästan hela dagen och kollat på kläder, skor, smycken m.m. Jag vill spendera pengar!
Hittade massa söta saker på Gojane 




Jag verkar ha fastnat för dom här gladiator skorna.
Fast min favoriter är ändå dom från HM fast självklart så är ju dom slut! Typiskt.
Men vilka var snyggast av dom här?
Själv tycker jag dom svarta högs upp och dom vita. Och dom rosa var ju super söta dom med!


Det bara skriker Pao om den här bilden. Hon älskar grönt.
Dessutom var ju solbrillerna jätte söta. Töntiga på ett gulligt sätt.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    åhh , seriöst jag vill ha dom dära skorna högst upp i mitten :) .och ALLT det andra. men jag har ALDRIG pengar :(!!

    2009-02-16 | 18:42:21
    Bloggadress: http://sannaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: