SARAACe

Luleå

Kategori: Shoppat

Det blev som sagt att fara till Luleå idag med Linnea. Tog bussen 9.05 och var framme strax för 10 vilket var perfekt så vi behövde inte vänta länge innna dom öppnade. Dock så var vädret jätte dåligt. Det blåste och snöade och det var inte roligt alls. Vi hade förväntat oss bra väder eftersom att solen lyste när vi for från Norrfjärden men såklart inte.
Åt gjorde vi inte alls på Dagobert som jag trodde vi skulle göra utan det blev ist Waldorf, en china resturang. Både jag och Linnea tog friterad kyckling med currysås, det var jätte gott.


Jag åt så att jag höll på att spricka, satt kvar och smälte maten ett ganska så bra tag innan det var dags för efterrätt på Blå Gåsen.

Senare sprang vi bara omkring på stan och köpte lite saker. Somvanligt sprättade jag en hel del pengar och kom hem med en hel del saker.
Var däremot tvungen stanna ändå till 16.30 då bussen gick hem, så vi hade riktigt ont i fötterna och var less och trötta mot slutet.
   
pösig blårandig tröja - lång kofta - läppglans - mörkblå skor

Är riktigt nöjd över skorna, jag tyckte dom var jätte söta och kan bli snygga till den randiga tröjan och ett par svarta jeans tror jag.

(Och nej jag är inte färgblind. Tröjan och skorna ser bara svarta ut på bilderna.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: