SARAACe

svammel.

Kategori: Allmänt

Det känns som att det är fredag! Varför vet jag inte, det bara gör de.
Och jag är trött, det svider i ögonen. Fast jag orkar inte gå och lägga mig än.
Det är så jobbigt att springa ner för trappan för att borsta tänderna, så jag skjuter på det en liten stund.
Som vanligt alltså.
Imorn ska jag nog förbi Tommy en sväng, har inte varit där på flera dagar och det skulle nog hållas lite festligheter där lät det som.
Trevligt.
Har inte lagt upp nå bilder idag, guuuuud vad tråkig jag är, jag vet.
Shit, vad jag svammlar på, det märks att jag är trött.
Men jag har iaf sovmorgorn imorn till 10.05 det är faktiskt nice!
Nu ska jag sluta svammla.

Kommentarer

  • emma härnqvist/perfektion säger:

    nu är tävlingen avgjorde och vinnaren kommer att presenteras under natten. kram-kram

    2009-02-26 | 22:39:05
    Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: