SARAACe

plugga är inte min grej

Kategori: Allmänt

Hade ju det där förbannade SO provet idag.
Och när jag satt där och skrev så ångrade jag verkligen att jag inte hade ansträngt mig med att plugga, jag kunde ju ingenting!
Så jag gick ganska fort och fick sitta och vänta på alla andra.

Pao hade föressten klippt sig och hon var jätte fin! Hon passade jätte bra i kort hår.
Jag skulle också vilja göra någon förändring med håret, men jag törs verkligen inte klippa av det och jag känner inte för hårförlängning då alla har det.
Så det bli väl något så fjuttigt som att färga det en aning ljusare, alltså mer brunt än mörkbrunt.

Kommentarer

  • Paoan säger:

    Du kunde ju Plan3 på So provet iallafall!! ;)

    Och tack för den fina komentaren om mitt hår. Du kanske skulle satsa på en magisk färg som vitt hihi, fast du passar bra i din frisyr :D

    2009-02-23 | 20:21:02
    Bloggadress: http://paoan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här: