SARAACe

kassler hör inte hemma på golvet.

Kategori: Allmänt

Hade nationella prov imorse i svenskan. Tror det gick ändå ganska hyffsat.
For till Tommy efter skolan och satt och såg en riktigt kass film. Lagade mat åt han också för att jag var så extemt uttråkad. Kassler och spagetti fick det bli. Klumpig som jag är så råkade jag tappa kassler biten på golvet, men det är väl tur att Tommy inte är så brydd, han sa bara åt mig att skölja av den. Om det hade varit någon annan hade jag nog fått be min sista bön och sen blivit tillsagt att hänga mig själv för att jag hade sabbat den sista maten som fanns kvar.
Nu ska jag se klart filmen jag började se igår och sen försöka somna tidigt.

Kommentarer

  • dennis säger:

    kvinnor kan inte laga mat....

    2009-02-04 | 18:30:14

Kommentera inlägget här: