SARAACe

boring,

Kategori: Shoppat

Det finns absolut ingenting att göra förutom att slö titta på tv och dricka apelsin juice, jag kan inte ens ta mig någonstans och självklart är jag för lat för att gå, men det säger jag inte utan jag skyller helt enkelt på att det är för kallt ute! Dock så blev jag less på att se tv och dricka apelsin juice (som jag har blivit beroende av) och satte mig istället för att kolla på lite kläder. Jag behöver en vit tight tubklänning som jag ska ha under klänningen som jag beställde från ellos då den var så genomskinlig. Men bara för att jag ska ha det så verkar det inte finnas, men jag kan nog ta det lungt ändå. För tyvärr så är det ju inte sommar än.
Jag funderar starkt på att beställa dom snygga skorna från HM också, men vi får se hur det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: