SARAACe

staden

Kategori: Allmänt

Tog bussen till stan efter att jag slutat skolan och Carro tog sin buss till stan där vi möttes och gick en liten stund för att kolla vad affärerna hade att erbjuda oss. Vi mötte upp Sluggan också så fick han följa med och gå på affärer med oss. Hann bara gå en liten stund innan jag och Carro blev hungriga och gick därför för att äta. Det blev en kycklingsallad för min del. Sprang bara på ett par affärer till senare för att våra bussar skulle gå och hann därför inte nå mer. Men jag fick i alla fall med mig hem en stor randig t-shirt, ett navelsmycke och sminkborttagning hem.

Fick ett samtal av Linnea när jag satt på bussen hem och hon sa att Busen bara föll ihop igår i stallgången. Jag fick en stor klump i magen och halv sprang till stallet för att kolla hur det var med sötnosen. Men han mådde prima. Är ändå väldigt orolig över att det ska hända igen, tänkt om det är nå allvarligt? Men nu ska jag inte tänka så.

Senare for jag och linnea för att sola (yes, I love hudcancer) det var riktigt skönt och välbehövt. Låg bara där en ynka liten kvart. Och nu sitter jag här och känner min riktigt snuskig som inte kan gå och duscha än. Man ska nämligen vänta några timmar efter man har solat så att brännan sitter kvar. Usch, hoppas ingen kommer och luktar på mig bara. Jag luktar solarium...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: