SARAACe

090409

Kategori: Allmänt

Har varit med Madde nu i kväll. Hon kom till Piteå för att komma och hälsa på att pite bor men jag bokade upp henne för mig själv i kväll.

Vad har vi gjort? ja, inte så mycket egentligen. Vi tog bussen till stan för att köpa hårfärg till henne. Vi skulle egentligen ta bussen hem 21.30 men när klockan bara var 8 när vi var i stan så behövde vi hitta ett tidfördriv därför gick vi till Max och köpte oss en strips med smältost var, trots att ingen av oss var speciellt hungriga. Men tur som vi hade var mamma också i stan däörför åkte vi hem med henne i stället för att sitta och vänta på bussen flera timmar. Färgade somsagt Maddes utväxt senare också. När det var klart ville Madde ha en cola så vi gick den långa vägen till statoil för att hon skulle få som hon ville. Sen kom DG och hämtade upp oss och så for vi till Tommy och Lina en liten stund. Och nu sitter jag här.

Ska snart gå och lägga mig och sova ut riktigt imorn. Det ska bli så skönt.


Madde och jag på Max




Madde fick gå omkring med en plastpåse på huvet när vi färgade.

Kommentarer

  • Liene säger:

    smart med plastpåsen ändå.



    åh donken mat!

    2009-04-10 | 08:31:59
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: