SARAACe

trasig dator

Kategori: Allmänt

Blev tvungen låna min bros dator för att min har barkat ihop totalt. Det suger, jag kan verkligen inte vara utan dator. Och jag tror inte att bror min vill låna ut sin till mig hela tiden.

Nåja, sitter just nu och vntar på att DG ska komma förbi och hämta mig. Funderar på att bränna ut en skiva till han också som vi kan lyssna på i bilen för att han har bara jätte dålig musik. Fast just ja, min dator funkar ju inte. Och jag tror inte bror har någon musik som jag gillar heller. Suck.

uppdt.
Att killar alltid ska ta så lång tid på sig. Nu har jag suttit och väntat en timma på att DG ska komma och plocka upp mig. Men inte har har dykt upp än inte. Jag hatar att vänta, det är mycket roligare när folk får vänta på mig i stället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: