SARAACe

helgen

Kategori: Allmänt

Nu mina vänner har jag äntligen lite tid att skriva. Nu är jag nämligen inte allt för trött och jag har inte heller brottom någonstans då jag nyss kom hem.

Lite kort om helgen då. I Lördags var jag och Madde och åkte lite bil med DG och Krull. Blev mycket hit och dit-turer med bilen. Bland annat till Kallax, (flygplatsen) dock var det stängt, och till Gammelstan. När vi väl var i Gammelstan fick vi en skjutsning till Luleå. Jag och Madde blev då utskickade till bagaget där vi fick åka.

Idag (igår för att vara korrekt) var jag och Linnea ute och åkte lite bil med pojkarna. Senare for vi hem för att äta påskbord. Min moder ska alltid överdriva allt därför var det massor med mat och jag som egentligen inte var hungrig från början klämde i mig massor med köttbullar, kyckling, klyftpotatis, ägg osv. så jag fick riktigt ont i magen. Linnea for hem efter vi ätit och då ringde jag pojkarna så dom fick hämta upp mig igen. Var mest bara i Rosvik hos Krull och kollade på Svampbob. Och senare for vi och hälsade på Tommy och Lina en stund.
Nu sitter jag som sagt här.






där fick madde sitta när hon vägrade vara tyst

dit blev vi skickade

Kommentarer


Kommentera inlägget här: