SARAACe

ett litet kom ihåg till mig själv

Kategori: Allmänt

Det kändes onödigt att fara till skolan före Lunch på Fredag. Först har vi sovmogon sen svenska i en timme och efter de har vi hål i två timmar. Det skulle vara skönare med en lååång sovmorgon i stället. Men får se hur jag gör. Det är ju ändå inte fredag än.

Volleyboll turneringen på Måndag. Hittade föressten inga fjädrar idag som jag skulle ha. Men det är ju lätt att vara springa in på Ica och köpa. Får en liten sovmorgon också på Måndag tills kl 9 i alla fall. Det är alltid något.

Sen så är det fotografering på Tisdag. Jag kommer säkert komma dit helt osminkad och trött med världens fulaste hår och hemska kläder. Måste försöka komma ihåg fotograferingen.
Jag hatar att komma ihåg saker. Det slutar alltid med att jag glömmer bort dom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: